Op de valreep - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Babette Kloosterman - WaarBenJij.nu Op de valreep - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Babette Kloosterman - WaarBenJij.nu

Op de valreep

Door: Babette

Blijf op de hoogte en volg Babette

04 Januari 2010 | Nederland, Utrecht

Over vijf uurtjes vertrekt mijn vliegtuig... Echt een gek idee dat ik morgen in Delhi sta!
Mijn bakcpack is gepakt. Alles paste er gelukkig in (met dank aan vriendlief).
Nu nog even oefenen hem op mijn rug te doen zonder achterover te kukelen :)

Gistermiddag was is ik echt overrommpeld toen bleek dat er toch een suprise afscheidsborrel was geregeld. Echt super leuk! Ik had het niet meer verwacht, omdat ik al weken liep te zeuren of er nog een surpriseparty zou komen. Dank jullie wel!

Lieve mensen, ik ga jullie missen!
Maar ik weet zeker dat ik een mooie tijd tegemoet ga!

Liefs Babette

  • 04 Januari 2010 - 10:49

    Mireille:

    Heel knap dat je je backpack hebt gepakt. Als hij te zwaar wordt, gewoon lief lachen naar een mannelijke medereiziger of die hem even wil dragen, haha! ;-)

    Nu ben je er helemaal klaar voor, een hele goede reis!

    Geniet ervan!

    Liefs Mireille.

  • 04 Januari 2010 - 11:02

    Lotte:

    Hoi Babette,

    Heel veel plezier!!! Geniet er lekker van en denk vooral niet aan ons die aan het werk zijn :-)

    Groetjes

  • 04 Januari 2010 - 11:04

    10é:

    Ik ben net klaar met werken, tijd genoeg om je uit te zwaaien. Het gaat vast een geweldige reis worden. Papsies

  • 04 Januari 2010 - 11:48

    Petra:

    Lieve babette,
    waarschijnlijk ben je nu onderweg. Ik wens je allereerst een heel mooi 2010 toe!! Heel veel plezier en een hele goede reis.
    groetjes petra

  • 04 Januari 2010 - 18:47

    Eveline Soede:

    Vandaag uitgebreid besproken dat je vandaag ging vliegen met de aanwezige collega's Je kunt erop rekenen dat we meevliegen en reizen. Dikke zoen voor Bob en voor jou ook. Margit vertrekt woensdag het wordt stil op de vrijdag.
    Dag dag liefs, eveline

  • 04 Januari 2010 - 20:32

    Lenno:

    Hey Babette,
    je zit inmiddels in het vliegtuig, dus het afgrijselijke douane-moment is gelukkig voorbij. Ik hoop dat je de komende tijd vooral lekker kan genieten van India, zonder Nederland teveel te missen!
    Heel veel plezier en ik kijk uit naar je berichtjes!
    Groetjes!

  • 04 Januari 2010 - 21:20

    Sophia:

    Moet je dat allemaal meeslepen, poe knap hoor...
    je zult nu wel onderweg zijn, maar ik wil je bij deze nog heel veel plezier toewensen en dat gaat je vast en zeker lukken..Geniet ervan!!!

    Dikke kus Sophia

  • 05 Januari 2010 - 08:56

    Christi Anne :

    Lieve Babette,

    Heel veel plezier de komende vier maanden, ga je er heel erg van genieten? Zo te lezen ben je er helemaal klaar voor..

    Lfs,
    Christi Anne

  • 05 Januari 2010 - 12:00

    10é:

    De 28 en 38 zijn eruit!! Fijn dat je tijdens de vlucht al een maatje hebt getroffen en dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet er maar lekker van. Papsies

  • 05 Januari 2010 - 17:55

    Margit Bakkenes:

    Wat leuk dat ze nog een surpriseparty voor jou hebben gegeven en als je dit leest ben je alweer een paar dagen opweg! De eerste dagen lijken me wel lastig, alles vreemd en nog geen (of inmiddels wel) contacten gemaakt maar jou kennende komt dat wel inorde!
    Ik schrijf dit nog op de valreep want morgenochtend vertrek ik met mijn 'rugzakje' naar Thailand, grote verschil is dat ik maar voor 3 weken ga maar mijn zin is vast net zo groot!!
    Lieve Babette, veel plezier en sterkte ook voor de moeilijker momenten die er soms ook wel eens zijn!!
    Lfs Margit

  • 05 Januari 2010 - 21:21

    Arjan:

    Je snapt dat de eigenaar van de 28 en 38 ze graag nog komt ophalen bij 10é. Ben ze in ieder geval vergeten mee te nemen. Hoop dat je je eerste nacht in Delhi goed hebt kunnen slapen..

  • 06 Januari 2010 - 13:31

    Stoffel En Agnes:

    hoi Babette......leuk, dat je in het vliegtuig gelijk al ""een maatje"" had gevonden.....je bent in ieder geval veilig aangekomen en de rest blijft, ten 1e nog een vraagteken en ten 2e vast heel spannend/indrukwekkend...veel plezier en je fototoestel, zal vast al op ""roodgloeind"' staan, liefs Stoffel en Agnes

  • 06 Januari 2010 - 13:33

    Agnes:

    ""roodgloeiend"" eeen typtefoutje dus!!

  • 06 Januari 2010 - 13:34

    Agnes:

    en nog een paar.....

  • 06 Januari 2010 - 13:34

    Agnes:

    en nog een paar.....

  • 07 Januari 2010 - 12:43

    Sophie:

    Je bent alweer 3 dagen weg, wel een gek idee dat je zo ver weg zit. Ik ben heel benieuwd hoe je Dehli hebt ervaren, was de cultuurshock heftig? Ik ben super trots op je, heel gaaf dat je deze reis maakt. Geniet ervan! Dikke kus van je zus

  • 08 Januari 2010 - 16:25

    10é:

    Hoorde van Arjan dat je op het vliegveld stond om naar het zuiden te vertrekken. Veel plezier en succes daar. Papsies

  • 09 Januari 2010 - 12:19

    Wieteke:

    Ha Babetje,

    Goede reis gehad? Ben heel benieuwd hoe India bevalt. Geniet ervan!

    Lief uit dit ijskoude kikkerlandje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Babette

Actief sinds 29 Nov. 2009
Verslag gelezen: 557
Totaal aantal bezoekers 162704

Voorgaande reizen:

08 September 2011 - 29 September 2011

Indonesie

04 Januari 2010 - 26 April 2010

Discovery of India

Landen bezocht: