vlucht gecanceld - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Babette Kloosterman - WaarBenJij.nu vlucht gecanceld - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Babette Kloosterman - WaarBenJij.nu

vlucht gecanceld

Door: Babette

Blijf op de hoogte en volg Babette

19 September 2011 | Indonesië, Kuta

Terwijl het nachtleven in kuta op zijn einde loopt en dronken toeristen door de straten strompelen opzoek naar hun hotel, zit ik in de taxi op weg naar het vliegveld. Na twee uur wachten wordt er omgeroepen dat de vlucht vertraagd is.
Later wordt er gemeld dat de vlucht gecanceld wegens een technisch probleem. I guess they are running out of tyraps... ;-)

Morgenochtend gaat de eerst volgende vlucht.
Via een andere maatschappij probeer ik toch een vucht te regelen. Tevergeefs...
Een kwartier voordat de vlucht vertrekt blijken er nog wel drie stoelen vrij te zijn, maar het vliegtuig was overloaded. Lief lachen had geen zin, ik mocht niet mee.

Noodgedwongen verblijf ik nu in een poepie chique hotel. Super chill!
Morgenochtend volgende poging.
De boot is inmiddels vertrokken, maar ik kan nog wel ergens opstappen.

Hopelijk laat tyrap air mij niet in de steek...

• 19 September 2011 - 15:18

Annie:

Balen zeg! Maar aan de andere kant lekker chique hotel is ook niks mis mee!
    Hoop voor je dat het morgen wel gaat het lukken! Suc6. X

• 19 September 2011 - 16:41

Petra:

Hoi Babette,
    wat jammer zeg, maar goed een nachtje in een chique hotel is ook wel eens leuk, toch? Geniet ervan en morgen hopelijk een vlucht!
    liefs Petra

• 19 September 2011 - 18:51

10é:

Wat vervelend in zo'n hotel. Morgen maar weer een poging. Ik weet nog van je eerste duikavontuur in Mombassa, hand in hand met de instucteur. Geniet maar lekker van je vakantie.
    Paspsies en Carla

• 19 September 2011 - 19:00

Britt:

He lief meissie!

Leuk om je verhalen te lezen op waarbenjij.nu.
    Hopelijk heb je nog een vlucht kunnen regelen en kun je lekker gaan genieten van je boottrip!
    Je verhalen klinken goed tot nu toe meis :) Geniet er lekker van!

Kus

• 20 September 2011 - 08:43

Lisa (Kramer):

Wow!! Jij bent gewoon weer op reis! Helemaal te gek! Geniet! Zelfs wanneer dingen tegen zitten... Haha!
    En ik hoop dat je weer wat inspiratie mee terug kunt nemen!
    Geniet!!
    Groetjes! Lisa

• 26 September 2011 - 15:27

Nienke :

Hi B!
    Wat heerlijk dat je weer op pad bent!! Hoop voor je dat het inmiddels is gelukt met je vlucht?
    Ik ga waarschijnlijk begin volgend jaar voor 7 weken naar India, kom ik zeker even bij je buurten voor tips ;-)
    Geniet er lekker van, maar dat is je wel toevertrouwd...
    Als je terug bent snel weer even een keertje afspreken!